Müügitingimused

Müügitingimused kehtivad veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja veebipoe RUCKUS.EE (edaspidi Ruckus), mille omanik on PRO IT OÜ (registrikood 11412036), asukohaga Pärnu mnt.105 (7.korrus) 11312, Tallinn 
kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

 

  1. 1.      Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

1.1    Müügitingimused kehtivad veebipoest Ruckus kaupade ostmisel.

1.2    Ruckus jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel www.ruckus.ee.  Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.

1.3    Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

1.4    Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

1.5    Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Kliendi asukohast ning kättetoimetamise viisist.

1.6    Kättetoimetamise tasu kuvatakse Kliendile tellimuse vormistamisel.

1.7    Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

 

  1. 2.      Hinnakiri

2.1   Ruckus veebipoes müüdavate toodete hinnad on välja toodud eurodes ilma transpordikuluta ning käibemaksuta.

2.2   Müüdavatele tootele lisandub hinnale käibemaks 20%. Lõplik hind on nähtaval Ruckuse veebilehel enne arve väljastamist.

2.3   Transpordi hind sõltub tellitava kauba kaalust ja suurusest, kulleri teenusest (võimalik valida ainult DPD pakiautomaadi teenus). Transpordi hind määratakse tellimuse kinnitusel/arvel.

Transpordihinnad kehtivad Eesti riigi piires.

2.4   Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et tellimuse kogukaal ei ületa 1000kg ja üks tellimus on mõeldud ühele sihtaadressile. Juhul, kui Klient soovib kaupa toimetada erinevatele aadressidele, tuleb teha erinevad tellimused.

2.5   Ruckus jätab endale õiguse loobuda tellitud kaupade müügist juhtudel, kui kauba hind või omadused ei vasta tõele inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu e-poe süsteemis.

 

 

  1. 3.      Tellimuse vormistamine ja ostu sooritamine

3.1  Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on vajutanud lingile “Lisa ostukorvi”. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.

3.2  Veebipoes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui ka juriidilistele isikutele.

3.3  Klient kinnitab, et on vähemalt 18-aastane.

3.4  Klient valib välja soovitud toote ning kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed:

                 -perekonnanimi
                 -eesnimi
                 -kontakttelefon
                 -kontakt elektronposti aadress
                 -kättetoimetamise aadress
                -juriidilise isiku puhul ettevõtte nimi ja registrikood

   3.5  Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

   3.6  Ekraanile kuvatakse tasu suurus, mille saab tasuda arve alusel.

  3.7  Klient tasub toodete eest ettemaksuarve alusel panga ülekandega.

 3.7.1 Arve ja kõik muu vajalik informatsioon saadetakse Kliendi poolt sisestatud e-mailile. Klient on kohustatud kontrollima kas kõik esitatud andmed on õiged ja teavitama koheselt müüjat kui midagi on valesti.

3.8  Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe Ruckus arvelduskontole.

3.9  Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

  1. 4.      Kohaletoimetamine

4.1  Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

4.2  Kokkuleppel müüjaga võib toimetada kauba ka väljapoole Eestit, teavitades sellest aadressile info@ruckus.ee

4.3  Kauba saatmiskulud kannab Klient ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

4.4  Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist juhul kui need on vastavalt märgistatud „laos olemas“.

4.5   Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 30. kalendripäeva jooksul. Kui toode ei ole laos olemas, lisandub tootmise aeg transpordi ajale.

4.6  Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

  1. 5.      Kauba tagastamine ja lepingust taganemine

5.1  Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

5.2  Taganemisõigus ei kohaldu, kui Klient on juriidiline isik.

5.3  Märkides ostukorvis ruudukese "Kinnitan, et minu poolt sisestatud andmed on õiged ja olen tutvunud ja nõustun Ruckus.ee kasutustingimustega" kinnitab Klient, et on seda ka tegelikult teinud ja kõigest aru saanud.

5.4  14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks.

5.5  Tagastatava kauba pakend peab olema terve ja puhas. Pakendile ei tohi olla kirjutatud või otse pakendile kleebitud teipi. Toote kaubanduslik välimus peab olema täielikult säilinud.

5.6  Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Ruckusel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

5.7  Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldusningsaata see digitaalselt allkirjastatuna e-posti aadressile info@ruckus.eehiljemalt 14 päeva jooksul kaubakättesaamisest.

5.8  Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (näiteks defektiga asi).

5.9  Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

5.10                      Ruckus tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

5.11                     Ruckus võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

5.12                     Kui Klient on sõnaselgelt valinud Ruckuse poolt pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Ruckus Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

5.13                     Ruckusel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5.14                     Ruckus ei kohustu tagasi ostma väheliikuvaid kaupu, mis on Kliendile tehasest või välishankijatelt spetsiaalselt tellitud.

 

  1. 6.      Pretensiooni esitamise õigus

6.1  Ruckus vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.

6.2  Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Ruckuse poole, saates e-kirja aadressile info@ruckus.ee või helistada telefonil: 682 5770

6.3  Ruckus ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

6.4  Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Ruckus vastutab, parandab või asendab Ruckus puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Ruckus Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

6.5  Ruckus vastab Kliendile esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

 

  1. 7.      Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipoe Ruckus isikuandmete vastutav töötleja on PRO IT OÜ (registrikood 11412036), asukohaga Pärnu mnt.105 (7.korrus) 11312, Tallinn.

Vastutava töötleja kontaktandmed 
tel 682 5770 ja e-kiri info@ruckus.ee

Veebipood Ruckus on isikuandmete vastutav töötleja

7.1 Milliseid isikuandmeid töödeldakse:

− nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
− kauba kohaletoimetamise aadress;
− pangakonto number;
− kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
− klienditoe andmed.

 

7.2 Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse:

7.2.1 Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
7.2.2 Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.

7.2.3 Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. 
7.2.4 Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).

7.2.5 Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
7.2.6 Veebipood  Ruckus saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

7.3 Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid

7.4 Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

7.5 Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

7.6 Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.

7.7 Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse Kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka Kliendi aadress.

7.8 Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.

7.9 Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

7.10 Turvalisus ja andmetele ligipääs:

7.10.1 Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe Ruckus töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

7.10.2 Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

7.11 Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

7.12 Isikuandmetega tutvumine ja parandamine: kui isikundmete töötlemine toimub Kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusole tagasi võtta teavitades sellest e-posti teel: info@ruckus.ee

7.13 Säilitamine: kui veebipoes on sooritatud, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.

7.13.1 Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

7.14 Kustutamine: isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust e-posti teel info@ruckus.ee . Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

7.15 Ülekandmine: e-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

 

7.16 Otseturustus

7.16.1 E-kirja aadressi kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui Klient on andnud vastava nõusoleku.

7.16.2 Kui Klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega e-posti teel info@ruckus.ee

7.16.3 Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on Kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotudprofiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel (vastav teave tuleb esitada selgelt ja eraldi igasugusest muust teabest).

 

  1. 8.      Vaidluste lahendamine

8.1 Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel

(info@ruckus.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

8.2 Kui Kliendil on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@ruckus.ee  või helistada telefonil: 682 5770

8.3 Kui Kliendil ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.

8.4 Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Ruckus vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

8.5 Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.